HAZARD PAY for Covid-19 Pandemic?

Mike Kilo

Legendary Member
Messages
1,478
I figure after a decade plus of 6/1 10’s we earned it lol
I definitely agree man. Take what you can get from the agency lol. That’s why I took off as many days of the shutdown I could. They always pay it back without using leave and they screwed me on the sequestration furlough day 😆.

KOKC started training today lol
I started real class already. No word yet on OJT or labs though. Hopefully when my class ends they will be ready to start.
 

Spoony90

Trusted Contributor
Messages
162
I started real class already. No word yet on OJT or labs though. Hopefully when my class ends they will be ready to start.
Yeah idk how we gonna keep the 5/5 though. We stretched thin. Luckily I’m on mids so I ain’t gotta deal with that can of worms. And I submitted my hardship today soooo... 🤷🏻‍♂️
 

Spoony90

Trusted Contributor
Messages
162
Gets hardship and.

Look at me. I’m the one in training now.
Yep and you’ll never see me bitch about it. Just plug in and run it homie. Kinda excited, there’s some new things I been wanting to try. I just finished reading this book called “ATC for dummies”
 

Mike Kilo

Legendary Member
Messages
1,478
Yep and you’ll never see me bitch about it. Just plug in and run it homie. Kinda excited, there’s some new things I been wanting to try. I just finished reading this book called “ATC for dummies”
Hopefully you get moved ASAP and get to enjoy the EA all these kids complain about!
 

Spoony90

Trusted Contributor
Messages
162
Hopefully you get moved ASAP and get to enjoy the EA all these kids complain about!
That’s actually what I’m aiming for haha
Honestly I just miss my kids and wanna see them again. But the EA would be a nice bonus lol
Idk why all these kids be complaining about it. They are lucky to get paid and not work
 
Top Bottom